روز قدس  مصداق بارز هم عهدی میان ملت انقلابی ایران و آزادی خواهان جهان است
کد خبر: 4053592
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷

روز قدس  مصداق بارز هم عهدی میان ملت انقلابی ایران و آزادی خواهان جهان است

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: روز قدس و آرمان فلسطین، مصداق بارز هم عهدی میان ملت انقلابی ایران اسلامی و سایر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است.

راه پیمایی روز قدسبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین، رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی، امروز 9 اردیبهشت‌ماه، در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در کاشمر و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بدون شک اگر حتی یک یاور هم برای فلسطینیان باقی مانده باشد، جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه گرامیداشت روز جهانی قدس، نه تنها حرکت در مسیر حق مدارانه اولیای الهی بلکه یک جهاد و تکلیف دینی به‌شمار می‌رود، بیان کرد: روز قدس میراث گران‌بهای امام راحل و امید ملت‌های مظلوم است.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روز قدس، روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران است.

وی ادامه داد: به‌رغم اینکه در این سال‌ها دشمنان تلاش کردند نام فلسطین و مسلمانان از این سرزمین محو شود، اما همین راهپیمایی‌ها و حمایت کشورهای اسلامی موجب شد که این ملت ضعیف و تحت سلطه اسرائیل به مرور قدرت گرفته و با مقاومت و ایستادگی تسلیم نشود.

نیک‌بین افزود: مقاومت‌های فلسطینیان موجب شد مبارزاتشان از سنگ زدن و دست خالی به قدرت دفاعی موشک مجهز شود و با قدرت در برابر اسرائیل ایستاده و شهرک‌های صهیونیست نشین را در زیر موشک‌های خود قرار دهند.

انتهای پیام
captcha